Poklic učitelja je, tako kot mnogi drugi, lahko precej stresen. Zato smo se na šoli odločili, da si z nekaj znanji s področja obvladovanja stresa pomagamo sami.
Učiteljici, ki sta se 18. do 24. februarja 2018 udeležili izobraževanja, se tudi sicer veliko ukvarjata z vidikom osebnostne rasti. Na seminarju sta pridobili najnovejša znanja na področju psihologije in delovanja možganov skozi lastno izkušnjo, saj sta se na delavnicah, s tehnikami za obvladovanje stresa, najprej spopadli sami. Sledila je implementacija tehnik v kolektiv.
Nekaj utrinkov izobraževanja si lahko ogledate tukaj:
Namen projekta Mednarodna nadgradnja kritičnega mišljenja je, da strokovnim delavcem omogočimo razviti transverzalne kompetence ter jim omogočimo izkušnje vodenja strokovnega dialoga v tujem jeziku ob upoštevanju medkulturnih prvin.
Na šoli in v vrtcu želimo zagotoviti pozitivno in inovativno delovno okolje z zaposlenimi, ki znajo kritično vrednotiti informacije in jih na tak način predstaviti tudi učencem ter otrokom.
Cilji projekta:
- spodbujati uvajanje inovativnih pristopov k poučevanju predvsem v povezavi z IKT in razvojem kompetenc;
- vzpostaviti učinkovito delo po vertikali za razvoj zgoraj omenjenega s poudarkom na kritičnem mišljenju in sicer od vrtca dalje;
- izboljšati jezikovne kompetence zaposlenih in učencev ter spodbujati k večjezičnosti in raznojezičnosti ter tako doseči večjo osveščenost o pomenu učenja tujih jezikov;
- dvigniti osveščenost zaposlenih o priložnostih za strokovni in osebnostni razvoj, ki so jim na voljo;
- z vzorom spodbuditi predvsem učitelje nejezikovnih predmetov, da se aktivneje vključujejo v mednarodno okolje.