Izobraževanje: Handling stress and avoiding burnout

Poklic učitelja je, tako kot mnogi drugi, lahko precej stresen. Zato smo se na šoli odločili, da si z nekaj znanji s področja obvladovanja stresa pomagamo sami.

Učiteljici, ki sta se 18. do 24. februarja 2018 udeležili izobraževanja, se tudi sicer veliko ukvarjata z vidikom osebnostne rasti. Na seminarju sta pridobili najnovejša znanja na področju psihologije in delovanja možganov skozi lastno izkušnjo, saj sta se na delavnicah, s tehnikami za obvladovanje stresa, najprej spopadli sami. Sledila je implementacija tehnik v kolektiv.

Nekaj utrinkov izobraževanja si lahko ogledate tukaj:

Namen projekta Mednarodna nadgradnja kritičnega mišljenja je, da strokovnim delavcem omogočimo razviti transverzalne kompetence ter jim omogočimo izkušnje vodenja strokovnega dialoga v tujem jeziku ob upoštevanju medkulturnih prvin.

Na šoli in v vrtcu želimo zagotoviti pozitivno in inovativno delovno okolje z zaposlenimi, ki znajo kritično vrednotiti informacije in jih na tak način predstaviti tudi učencem ter otrokom.

Cilji projekta:

  • spodbujati uvajanje inovativnih pristopov k poučevanju predvsem v povezavi z IKT in razvojem kompetenc;
  • vzpostaviti učinkovito delo po vertikali za razvoj zgoraj omenjenega s poudarkom na kritičnem mišljenju in sicer od vrtca dalje;
  • izboljšati jezikovne kompetence zaposlenih in učencev ter spodbujati k večjezičnosti in raznojezičnosti ter tako doseči večjo osveščenost o pomenu učenja tujih jezikov;
  • dvigniti osveščenost zaposlenih o priložnostih za strokovni in osebnostni razvoj, ki so jim na voljo;
  • z vzorom spodbuditi predvsem učitelje nejezikovnih predmetov, da se aktivneje vključujejo v mednarodno okolje.

Dodaj odgovor